Sztuka kierowania zespołem handlowym.
Polecane książki
29 marca 2017
Sztuka kierowania zespołem handlowym
Z dwóch książek składających się na niniejszy pakiet dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży. Miękka strona zarządzania – tu biją źródła twardych sukcesów Zarządzanie działem sprzedaży nie polega tylko na wyznaczaniu celów i rozliczaniu handlowców z ich wykonania. To trzymanie ręki na pulsie wszystkiego, co wpływa na wyniki pracy Twoich ludzi. Autorzy książek składających się na niniejszy pakiet podsuwają kierownikom sprzedaży rozwiązania, które sprawdzają się w polskiej rzeczywistości:- wybór narzędzi motywacyjnych – bodźce finansowe, zdrowe współzawodnictwo, bezpieczeństwo,
- ocenianie i rozwijanie kompetencji pracowników,
- skuteczny i usystematyzowany proces rekrutacji,
- kreowanie gwiazd w zespole handlowym i zatrzymywanie ich w firmie,
- wyznaczanie handlowcom zadań operacyjnych,
- najczęściej popełniane błędy handlowców i szefów sprzedaży.
Polska rzeczywistość, polskie doświadczenie
Książki składające się na niniejszy pakiet to jedne z pierwszych pozycji o coachingu i rozwoju kompetencji handlowców, które powstały w Polsce i są osadzone w polskich realiach gospodarczych. Co odróżnia handlowca od sprzedawcy? Z wielu firm handlowcy uciekają tak szybko, jak do nich przychodzą. Takie firmy nie troszczą się o swoje zespoły handlowe. Ich szefowie zakładają, że nie ma sensu inwestować w ludzi, którzy odchodzą po trzech miesiącach. Zaniedbywanie „miękkiej” strony zarządzania – kompetencji i motywacji handlowców – często kończy się dla szefów sprzedaży twardym lądowaniem. Pakiet ten jest kierowany do tych szefów sprzedaży, którzy doceniają – lub są skłonni docenić – jak ważne jest budowanie silnego zespołu i dobrego środowiska pracy. Pakiet zawiera dwie książki:- Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców
- Narzędzia szefa sprzedaży w rozwoju zespołu handlowego
- łagodzić napięcia w zespole pracującym pod silną presją czasu i planów sprzedaży,
- poradzić sobie z problemem braku czasu i środków na rozwijanie kompetencji handlowców,
- przestawić zespół handlowców z myślenia i działania ad hoc na podejście systematyczne,
- radzić sobie z kryzysami w zespole handlowym (ze spadkiem sprzedaży, konfliktami na tle finansowym, problemami osobistymi),
- zrozumieć polskie realia handlu i ich wpływ na pracę handlowców i szefów sprzedaży,
- zostać coachem zespołu handlowców i prowadzić szkolenia techniki sprzedaży.