Zarządzanie zmianą w organizacji
Artykuły
24 kwietnia 2019
Zarządzanie zmianą w organizacji
Szkolenie dla menedżerów i liderów
Jak przeprowadzić zespół przez zmiany
Jedyną stałą w biznesie jest zmiana. Kierowanie firmą w okresie zmian oraz sprawne wprowadzanie nowych, lepszych rozwiązań stało się warunkiem koniecznym istnienia na rynku i jednym z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej. Okazuje się, że zmiana to doskonały sposób na sukces, o czym przekonało się wiele firm, które dziś święcą triumfy w swoich branżach. Bądź jedną z tych firm! Skuteczne zarządzanie w sytuacji zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do zmian to jedne z najważniejszych i najbardziej cenionych kompetencji miękkich u szefów i pracowników współczesnych organizacji. Co zatem warto wiedzieć o tym procesie, by czerpać z jego siły same korzyści, nie tracić mocy?Zapraszamy na nasz praktyczny warsztat! Poznaj skuteczne narzędzia i dowiedz się jak efektywnie przeprowadzić zespół przez niepewne czasy w okresie zmian.
- Planowanie zmiany – jak można się do tego procesu dobrze przygotować?
- Jak zostać liderem i przewodnikiem zmiany dla swojego zespołu?
- Rozwinięcie umiejętności proaktywnego działania w zmiennym, trudnym otoczeniu biznesowym.
- Umiejętne analizowanie poszczególnych postaw lidera wobec zmian – jak je modelować?
- Poznanie konkretnych narzędzi przygotowywania pracowników do zmian i zarządzania zmianą.
- Wypracowanie skutecznych metod radzenia sobie z oporem i konfliktami w procesie zmian.
- Jak stworzyć zgrany zespół, który skutecznie wdroży zmianę.
- Opracowanie „apteczki pierwszej pomocy” w procesie zmian.
Szkolenie Zarządzanie zmianą w organizacji
Program szkolenia każdorazowo projektujemy pod indywidualne potrzeby naszych Klientów. Skontaktuj się z nami! Zaproponujemy najbardziej skuteczne działania rozwojowe dla Twojej organizacji.- Gra szkoleniowa. Wprowadzenie do tematu szkolenia. Nauka przez doświadczenie.
- Czym dla mnie jako lidera jest zmiana. Dlaczego 80% zmian kończy się niepowodzeniem?
- Rola menadżera w budowaniu nastawienia wobec zmiany.
- Etapy przechodzenia przez zmiany. Czy są do przewidzenia? Dopasowanie stylu zarządzania do etapu zmiany.
- Skutecznie wprowadzona zmiana wymaga przygotowania lidera – pakiet startowy procesu zmiany.
- Przygotuj ludzi do zmiany – zarządzanie zespołem w sytuacji zmiany.
- Motywowanie do zmiany – proaktywna postawa lidera zmiany.
- Rola komunikacji i zaangażowania w procesie zmiany.
- Opór wobec zmiany – jak sobie radzić w sytuacjach konfliktowych?
- Analiza potencjału zespołu – identyfikacja i analiza ról spełnianych przez pracowników w zespole przechodzącym przez zmianę.
- Etapy wdrożenia procesu zmiany – zmiana jako projekt.
- Wypracowanie zasad skutecznej współpracy w zespołach w okresie zmiany.

Szukasz szkolenia i masz pytania?
Śmiało, nasi eksperci są do Twojej dyspozycji!