Five Factories – gra symulacyjna dla produkcji
Artykuły
10 października 2019
FIVE FACTORIES
– komunikacja i współpraca w zespole i pomiędzy zespołami na produkcji
Zapraszamy do zapoznania się z opisem szkolenia, które dedykujemy mistrzom, brygadzistom i liderom produkcji wraz z podległymi im zespołami. Szkolenie opieramy na naszej autorskiej grze symulacyjnej Five Factories, która skupia się na skutecznej komunikacji pomiędzy zespołami oraz planowaniu i realizacji zadań prowadzących do realizacji wspólnego celu.5 DEPARTAMENTÓW FABRYKI
1 WSPÓLNY CEL
Five Factories to zaawansowana gra symulacyjna, która uświadomienia i uczy, jak ważne jest patrzenie na zadania zespołu z perspektywy celów całej firmy. Uczestnicy na własnej skórze odczują skutki nieefektywnej wymiany informacji w zespole i pomiędzy zespołami oraz braku skutecznego planowania.Gra pozwala na refleksje nad zagadnieniami tworzenia i realizacji planów działania, dzielenia się zasobami/informacjami w firmie, komunikacji oraz współpracy w zespole i pomiędzy zespołami.
5 departamentów firmy, 1 wspólny cel
Uczestnicy wcielają się w rolę pracowników 5 departamentów pewnej firmy produkcyjnej. Firma otrzymała duże zamówienie na wyprodukowanie sprzętu transportowego. Każdy departament otrzyma wytyczne, co ma wybudować. Już na samym początku okazuje się, że materiały produkcyjne i rysunki techniczne są wymieszane pomiędzy departamentami. Klient przyjedzie po całość produkcji za 90 minut. Czy departamenty będą w stanie ze sobą współpracować by osiągnąć cel, czy wygra potrzeba rywalizacji i każdy zespół skupi się na swoim zadaniu?Końcowy sukces
Klucz do sukcesu leży w sferze zarządzania zespołem i współpracy pomiędzy zespołami. Jeżeli na tych polach uczestnikom się nie powiedzie, to o sukces będzie bardzo trudno. Realizacja zadania będzie polegać na wymianie zasobów, reagowaniu na ewentualne problemy w komunikacji i pojawiające się konflikty oraz optymalnym wykorzystywaniu czasu i popełnieniu jak najmniej błędów. Na podstawie doświadczeń z gry, wspólnie z uczestnikami przeanalizujemy takie obszary jak:- Lider zespołu – jego miejsce i rola w organizacji
- Skuteczna komunikacja w zespole i pomiędzy zespołami
- Wspólny cel – efektywna współpraca w zespole i pomiędzy zespołami
- Konflikt – jak rozwiązywać i jak zapobiegać
- Motywowanie i budowanie zaangażowania

Szukasz szkolenia i masz pytania?
Śmiało, nasi eksperci są do Twojej dyspozycji!