skuteczne szkolenia dla handlowców

Skuteczna sprzedaż bezpośrednia

Klienci mogą schodzić się tłumnie, ale zadowolenie odczuwają pojedynczo.

Czasy, w których wszystko się samo się sprzedawało, dawno odeszły do lamusa. Handlowiec nie jest już prezenterem, czy też ekspedientem. Handlowiec jest partnerem biznesowym swojego klienta. Jest on na pierwszej linii frontu.

Firma, to nie budynek, biuro, czy też szyld – firma to człowiek, który ją reprezentuje.

Szkoląc handlowców, często spotykamy się z zapytaniami osób zaczynających przygodę z handlowaniem o sztuczki, chwyty, klucze i wytrychy, które pozwolą im wszystko sprzedać. Jakież jest ich rozczarowanie, kiedy słyszą że jedyny klucz jaki jest to ciężka praca, autodiagnoza swoich słabych i mocnych stron oraz właściwa komunikacja z klientem. Działania te pozwalają uzyskać wiedzę na temat tego co jest ważne dla klienta i co musi się stać by można było robić interesy oparte na wzajemnym szacunku i współpracy.

Dobrze zaplanowany proces

Cała organizacja musi działać jak precyzyjny mechanizm, w którym przekazywane są informacje na każdym poziomie. Handlowiec jest menadżerem własnej sprzedaży, jest partnerem biznesowym swojego klienta, zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego, gdzie jego cele są spójne z celami klientów, gdzie jest miejsce na współpracę otwartość i uczciwość.

Nasze doświadczenie w sprzedaży i współpracy z działami sprzedaży pokazuje, że zawsze jest dobry czas na zmiany, choć każda zmiana budzi obawy.

Podczas pracy z naszymi klientami chcemy dowiedzieć się czego od nas potrzebują, co chcą poprawić bądź zmienić. Chcemy poznać sposób myślenia naszych klientów tak byśmy mogli zrozumieć procesy i specyfikę organizacji. „Wsłuchanie” w organizację pozwala nam popatrzeć na firmę jak na precyzyjny mechanizm zegarka i zaproponować takie zmiany by mechanizm działał bezawaryjnie.

Patrzenie całościowe daje nam przewagę konkurencyjną. Zależy nam na długotrwałej współpracy z klientami i ich zadowoleniu z naszych usług.