Niezależnie od branży rynkowej działające w niej podmioty prowadzą rywalizację, w której wygrana jest jedna: zdobycie możliwie jak największej liczby klientów. Co to oznacza dla firm? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta: konieczność posiadania dobrze wykwalifikowanego działu sprzedaży. Ponieważ siłą każdego działu są zmotywowani sprzedawcy, niezbędne jest zadbanie właśnie o ten aspekt. To właśnie dlatego wychodzimy do Państwa z ciekawą ofertą – profesjonalne szkolenia dla handlowców to dobry sposób na to, by zwiększyć skuteczność pracy handlowców. Co obejmuje nasza oferta?
Szkolenia sprzedażowe dla handlowców – jak przygotować przedstawiciela handlowego do pracy z klientem?
Wiedza branżowa (techniczna) na temat oferowanego produktu lub usługi to ważny, ale nie jedyny element w pracy handlowca. Oprócz tego trzeba również zadbać w przypadku przedstawicieli handlowych o rozwój umiejętności miękkich i zdolności negocjacyjnych w ramach
szkoleń otwartych lub zamkniętych. Jeśli dobrze połączymy następujące elementy:
• wiedza na temat prezentowanego przez firmę asortymentu,
• umiejętność postępowania z klientem,
szansa na wzrost sprzedaży stanie się realnym celem do osiągnięcia.
Rozwiązaniem, które pomoże w osiągnięciu sukcesu, jest nasza oferta kursów. Profesjonalne szkolenia dla handlowców pozwalają znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak planować i realizować skuteczne działania sprzedażowe – ważne są nie tylko dobre chęci, ale także umiejętność planowania... i osiągania założonych celów,
- Jak prezentować produkty i usługi z wykorzystaniem macierzy przewag konkurencyjnych – klienci są przyzwyczajeni do tego, że każdy sprzedawca reklamuje swoje produkty jako najlepsze, najbardziej wytrzymałe i najbardziej korzystne cenowo. To właśnie dlatego kluczowe jest odpowiednie zaprezentowanie zalet produktu/usługi,
- Jak skutecznie wykorzystać techniki sprzedaży relacyjnej – w XXI wieku sprzedaż to coś więcej niż obsłużenie klienta i rozliczenie transakcji. Cały proces polega na budowaniu długotrwałej, pogłębionej relacji z klientem, dzięki czemu możliwe będzie stworzenie relacji opartej na zaufaniu,
- Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych (np. podczas reklamacji) – sprzedaż produktu/usługi to trudne zadanie, szczególnie gdy klient ma zastrzeżenia i reklamuje produkt,
- Jak bronić ceny – jest to szczególnie ważne w sektorze B2B, gdzie nabywcy mają silną pozycję przetargową.
Uwaga! Każde z proponowanych przez nas szkoleń dla handlowców możemy przeprowadzić zarówno w formie stacjonarnej jak i w formie online.
Szkolenia sprzedażowe online, czyli nauka może być komfortowa i przyjemna
E-learning to rozwiązanie, które zyskało na popularności szczególnie w ciągu ostatnich lat. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ nauka zdalna pozwala na zdobywanie cennej wiedzy bez konieczności dojazdu do oddalonego ośrodka szkoleniowego. Jest to bardzo użyteczne rozwiązanie, które pozwala ograniczyć czas i koszty wydane na dojazdy.
Szkolenia sprzedażowe online to rozwiązanie, dzięki któremu przedstawiciele handlowi mogą brać udział w kursie w komfortowych dla siebie warunkach. Ponieważ materiały szkoleniowe dostępne są w formie multimedialnej (prezentacje, video itp.), całość staje się znacznie prostsza.